And a HaPpY NEW YEAAAAR!!!!

NYÅÅÅÅRRR yey 2010 är snart här och inte bara jag utan även andra lääängtar.

Som dom flesta här så vet ni att nyår kommer upp snart, närmare sagt ca 24h. hoppas att alla har laddat up inför denna händelse, med allt från skumpa, öl, och racketer.



Jag kommer befinna mig hos min bästa vän och vara med dina bästa vänner of all time plus andra randoms. Hoppas att alla andra kommer ha det roligt och att ni inte skadar er själva på raketerna(titta vad som står på paketet). om ni en av mina kära vänner så vill jag bara att ni vet att jag inte vill att ni ska sakna synen eller ett finger. vem vet det kan ju vara det bästa fingret utav dom alla. nämligen Fukk You Fingret. FYF :P . en ny förkortning.

ta det lungt nu och titta förbi på bloggen för mer info om mitt grymma liv som både är grymt och grymmt :S . nee men ärligt ta det lungt och försigtigt xD NOOOT

LEV LIVET !!!!

hoppas att alla gillar Gorillaz.


Kommentarer
Postat av: Anonym

dags för update... kanske ?

2010-01-13 @ 17:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0