FAN va mkt SNÖÖÖ

Ah vart ska man börja, joo när man skulle gå hem kl 4 typ i morse, då var man tvungen att gå med snö upp till knäna. tänder ciggen och börjar vandra, det var så mkt snö ca en halv km och sedan var det ploggat 100m. fjöl dax, skriev mitt namn i snön och sedan så fortsatte jag med min vandring upp för en trappa där trappstegen inte existerade längre. väll uppe på berget johanesberg eller petersberg eller nått mer, vet fan inte vart jag ens bor. väll vid min dörr så hoppades jag på att min pappa inte hade låst efter som jag skickade ett sms kl 4 att han inte skulle låsa, man hade ju ingen nyckel, men jag tar ner handtaget och drar, fuck, låååst. mitt sista hopp var då min nya mobil. efter som jag inte har några pengar på den så funkar bara sms. jag börjar att skicka sms till alex och min retard bror som sov som stenar. efter 10 min med det försöket så går jag runt huset för att kaskta snöbollar på hans fönster för att öka shansen att någon öppnar. men fuck eller dom bara fortsätter att sova, till slut så smsar jag min pappa som får gå ner i fillingarna och öppna. man tackar pappa.

nästa morgon vaknar jag kl 1 och gå till soffan där dom två svikarna sitter, jag skäller ut dom men till deras försvar så skulle jag ha kastat snö på fönstret, som om jag inte gjort de. :/

idag blire en lugn dag framför datan eller ps3

Ciao läsare även det då bara är typ 5 :D eller mindree


Kommentarer
Postat av: Anonym

Willy ser ut som en ukrainsk kol-gruva slav...

2009-12-20 @ 14:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0