BLood everywhere xD



ha tålamod låten börjar inte fören några sec in xD

Golden Brown - The Stranglers

spotify link :  ||          (Försök på pil xD)                                 
\ /                  
The Stranglers – Golden Brown


Dagens Ämne är dessa egnat till alla som kuttar sig i armen. :D
(spännande ämne BTW) (no effens eller hur det stavas :))

ett sinariu ur Timmys(jag) hjärna

dum person
- du är ful
"emo"
Springer hem och gråter.

denna person som precis hade blivit ful förklarad vet nu inte hur man ska bli av med all det oerhörda smärtan av fulheten som svider i ansiktet och tårarna som inte svalkar. hur ska man då göra, denna person fick då den "lyssande" idean att ta fram ett rakblad och skära sig i sin arm. vem vet kanske blodet får smärtan bort eller så glömmer man det någon har sagt.

and we are back xD
detta är något som inte jag direkt tror på, visst jag har inte tästat men asså hur jävvla korkad måste man vara för att sjunka så lågt. man kanske va ung och dum men fortfarande "be a man" ta det och om du nu vill ha blod så ta och slå skiten ur personen som sa det. :) det hade jag gjort.

Ingen ska kännas traffade jag kom på denna blogg idean när jag sjöng opera i dushen så.

have a nice time, and untill next time... don´t be stupid have fun

jag ska nog inte skriva så igen. :D

Puss Puss
/MvH Timmy 



Kommentarer
Postat av: Felix

hahaa, ditt absolut bästa inlägg någonsin :P

2010-02-03 @ 22:43:29
URL: http://cfw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0