HÖG som HELL




Desmond Dekker & The Aces – Fu Man Chu

Spotify (look below)
Desmond Dekker & The Aces – Fu Man Chu

Dagen startade med att jag vaknade av att Alex klev in i mitt rum och letade efter något, jag har dock inge minne utav det eftersom jag somnade om. Kl 11 eller nått orkade jag inte längre sova utan bestämnde mig att ta en dusch. även då jag är sjuk kan man iallafall tvätta sig. =) (cool smily) 

Till lunch åt jag Nudlar :) och några mackor medans jag tittade på How I Meet Your Mother. :D best show eva. har sätt alla avsnitt runt 7 ggr men några bra har man kanske sett 10 ggr. tappat räkningen. så även ett avsnitt av Boondocks.

Efter detta fick jag reda på att Felix fått ut min kamera, man tackar. utan den hade inte denna kväll varit lika kul :P

runt kl 2 ringer Alex och vill komma förbi för att byta kläder. Anton från Anton och Willy bloggen (se länkar, pallar inte länka denna täxt(ja jag vet att det inte stavas så, eller?!?)) han hade med sig en kebab med bröd och vi kom då fram till att i vaxholm kan man hitta dom bästa kebaberna, eller? om ni vet något bättre så säg till, måste testa. BTW kebab e fett najs bakfylle mat :D.

Efter detta ringde Felix och jag tog mitt förkylda ärsle t honom där jag hittade hanna, kviman,felix själv och sebbeastian xD.



Sätter på Kviman :D fett najs

Go for the west side


(Titta mitt lill finger , fett mupp. måste fan titta up det xD)

hade kvar två TT så man var väll tvungen att dricka dem :)



knäcker den andra. fast man knäcker väll inte en flaska ?!?!



fett knepig öppnare xD



Fett många bilder, ja vet men det är fett najs.

tar och röker lite från jasmine. (borde fan skaffa en egen blogg den b-ruden)



Vi Twikade henne :D


ja det är ett äpple som kop eller kopp?

Fjortis Time xD


Chees BALLZ med Z :D




Efter detta äventyr så tog jag mig hem :) och gjorde ett inlägg på min blogg.

Titeln på detta inlägg har ingenting med att vara hög alls att göra. xD bara kul eller?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0