PARASITER xD


TJo, bloggen.
haft en härlig dag? jag har det iallafall.

Ny
jacka bara så folk vet xD (intern skämt eller?!?!)

I dag så upptäckte jag vad fjortisar är igentligen, dom är fane mig parasiter. det ända dom gör är att göra en trött med sina röster och deras tjat. dom tar även saker från alla andra "stilar" som existerar på denna planet xD. fett emo att göra det.

efter jag kom hem så började mina tankar hamna på fel plats, vilket jag hatar ;D

nee men jag tittade på mitt betyg och det är inget jag är nöjd över så det skulle vara snällt om ni kan hjälpa mig lite med några ämnen. pallar inte sumpa 1an. :/

men tack vare www.felsms.com så kom jag över dessa tankar :D tack felsms
skulle inte vilja göra visa saker som händer där xD



Dagens låt xD

BRUDAR

B-rudar xD



Ett Måste ses
B-RUDAR xD BEST EVER


Kommentarer
Postat av: carro

haha jackan<333333333

2010-02-03 @ 17:37:57
URL: http://cglt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0