Svarta Änglar


artist  <-->  låt namn
Kalle Baah – Små svarta änglar

Spotify Link (look below)
Kalle Baah – Små svarta änglar

Idag ska vi prata om rör och inte vilka rör som helst utan negrör. - hajk xD not men det är ganska kul

Efter några timmar i skolan insåg jag att jag inte är frisk. Jag tog mig hem och började loda, rättare sagt, CoD 6. men vad annars ska man göra om man har tråkigt?? (spekar på ps3 BTW :P)
Sedan kom Alex och Frida förbi och vi pratade lite. sedan gick vi ut och rökte. samt tittade på fåglar. efter som jag är sjuk så rökte jag inte mkt.

Efter att dem hade gått så fortsatte jag mitt äventyr backom TV skärmen och Cod som visades just då. spännande. :D

I helgen så ska jag Fira felix (Hans Blogg)

Ciao bloggen xD



Kommentarer
Postat av: Matilda

Vaddå bakom tv:n jag trodde man satt framför ;D



<3

2010-02-04 @ 21:30:12
URL: http://mecc.blogg.se/
Postat av: Emmy

krya på dej:)

2010-02-04 @ 21:53:21
URL: http://svampunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0