Vakna =(



The Beach Boys – Kokomo

Spotify link -- The Beach Boys – Kokomo --



Nu måste jag värkligen skaffa en riktig väckar klocka. någon som har någon bra link t en sådan, vänligen lägg den i kommentarerna. pallar nämligen inte försova min igen. det börjar bli ganska jobbigt. som i da, hörde klockan ringa runt 6 så jag hade planerat att sätta upp den 40 min när den ringde men istället så tar jag och stänger av den och fortsätter sova. (grymt rolig dröm BTW(kan ta det senare under detta lnlägg)) sen vaknar jag upp med panik och tror att jag har missat allt men det har ju inte hänt. men fortfarande jag pallar inte det. Hjälp fan. xD

next topik ?!?! hur fan stavas det xD tycker det funkar iallafall.

efter ett "bråk" med min far så är jag nu tbx och ska nu berätta om min dröm :)typ fett många va med i denna sak. tillexemel ossian var med han skrattade åt typ allt. haha hihi så skrattade han. jag lovar att jag skrattade i sömnen xD så jävla kul var dett. sedan var jag på en black sabbath konsär och sedan på väg till min skola som inte låg där den ligger utan någon annan stans xD fan va jag älskar att dröma något värkligt xD Tjockt med najs

Senare i da ska jag ta min t tandläkaren i danderyd och efter 10 min ska jag gå där ifrån xD fett ovärt men om jag inte skulle gå dit nu så kommer det göra fett ont senare xD

aja nu ska jag ta och inte göra någonting enda tills jag ska dra
bye bye love ya xD noot

ni ska inte tro något sådan inte bra xD



Kommentarer
Postat av: Robin

gilla den bilden alltså ! haha : D <3

2010-02-18 @ 21:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0