Fett narre sommar eller början.



Nu är sommaren planerad ut till max eller nee men till en början. den 12 ska jag med johan my bestes friend till KISS!!! YEEAAAAY hur kan det bli bättre, dom två kavaljärerna från vaxan ska se KISS en gång till, hur många har gjort de?? ganska många tror jag men endå de kommer bli skit kul. Stå där på stadion och känna pulsen av KISS som viner i mina ådror och atärer. min puls är redan hög och jag är stört taggad på detta.

Efter KISS så kommer vi nog åka hem, skrickandes av glädje och inse att vi inte hör varandra. väll hemma kommer inte en enda blund delas ut. nej. för vi ska sedan åka till Italien kl 7 på morgonen i ett gäng dagar. :D

Tack johan

fett najs





Kommentarer
Postat av: Matilda

Varför ska du byta namn, det är bara fult att göra det!!!! Den kan heta "jätte" salt...



x)

<3

2010-01-20 @ 13:28:14
URL: http://mecc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0