Loong time, no see.

Innan du börjar läsa sätt på denna låt. det borde ha varit jullåten i år men den var lite sen för det. meeen, den funkar not nästa år oxå om det är så.

 

 

 

 

Aaaa, som dom flästa av mina läste vet så var det skiiit läänge sedan jag skrev något, varför kanske du undrar??

 

Joo, jag är för lat för att spendera min värdefulla tid på att blogga utan jag vill hälldre lägga den på ingening efter som det inte är så specielt ansträngande att inte göra nått...

 

Och min vecko planering är ju inte helt fungerande därför att personen och anställde är för lat för att göra nått. såå gåre om man väljer billig arbets kraft. (polendare) no efens eller hur fan det stavas :S skriv hur det stavas i commentarerna. aja jag har nu tänkt att lägga upp länken till min arbetskrafts blogg så ni kan se vad han håller på med xD klicka HÄR.

 

Men som ni kan förstå så kommer jag inte lägga upp någe jävla "veckans" utan det blir några klipp då och då när jag pallar, eller hittar nått kul som man kan se på xD :´D (så kul att man gråter när man skrattar smily(det hade ingen tänkt på xD)).

 

om ni nu är helt normala på att läsa så kan jag ge ett till tips på en låååt.

spotify länk: Jacco – Vår betong

 

 

Ok nu när ni fööör hoppnings vi har satt på den nya låten så kan ni luta er tillbax och tänka på vad som igentligen händer runt om kring.

 

ha det bra till nästa inlägg

 

BTW vet någon om man kan ändra namn på blogg.se?? och om ni tycker jag ska göra det vad ska det heta då??

 

puss puss


Kommentarer
Postat av: Flux

BRAAAA INLÄGG TIMMY, även fast du stavar som en 5 åring med dyslexi :P

Vrf ska du byta namn?

2010-01-13 @ 19:10:26
URL: http://cfw.blogg.se/
Postat av: bajs

jag må vara dålig på att stava men ärligt talat så bryr jag mig inte. xD venne varför jag vill byta namn men det skulle vara kul

2010-01-14 @ 12:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0