WHY?!?!?!?!!!




Fett najs, i dag klockan 10 ska jag ta och beställa biljätt till ac/dc :D fan va najs det kommer att vara, många bra vänner ska jag gå med när vi ser ac/dc och det kommer att vara en njutning till det yttersta xD

nr.2 på min lista är den jävla plånboken som jag lyckas sumpa någon stans i mitt rum. det är fan ingen jävla laburint men det är svårt att hitta någon, specielt och den har fått liv och inte orkar med det längre. tänk dig en sak, vilken som helst, som får liv men ta det inom en timme xD fan va busigt. tack vare detta så kom jag inte till skolan i dag :@ (det är väll en sur gubbe??)

nästa sak jag vill nämna är en förlåtelse till alla som vistades i mitt rum mellan då jag fick DAMP.
jag venne vad som hände men min stubin tog slut och alla vart som fiender för mig. skojar inte. jag råkade armbåga dennis i ansiktet och sedan så lyckades jag sparka min bror i huvet några gånger. nu har jag stööört ont i handen :D .


titta på dessa videor, den första är parodin och den andra är orginal xD




have a nice day

Kommentarer
Postat av: Matilda

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES <3

2010-01-26 @ 11:16:20
URL: http://mecc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0