Long Time, no see. no.2

WAZZ UP?!?!

Om jag gissar rätt så var det stöööört länge sedan jag gjorde en dådan här sak men som man säger, bättre sent än aldrig. :P

jag tror jag har hittat min "döds" sång.  ni vet en sådan låt man ska höra när ens liv flashar förbi i revy.

Comfortably Numb - Pink Floyd




Vet någon om Pink Floyd finns på spotify.

aja, som alla andra så har jag haft ett lov. är det bara jag som inte tyckte det var någe specielt med detta?!?

typ det ända jag gjode som va viktigt det var att jag sov fan hela tiden. Johan höll på att dö men det är en annan historia xD fett najs not.

aja i dag har det varit skola och jag fick reda på att det är lov om bara 4 veckor. :) yeey bara 4 lååånga veckor.

dannes blogg om hans sommar ställe e klar. det är jag som designar så jag är lite stolt. inte helt klar, har fortfarande en text i headern som inte vill fösvinna. (HJÄLP!!!)

LINK DIT

nu ska jag försöka skriva en bok raport. have a nice night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0