Nationalteatern

HEJ HOPP :D

Så jag har presis upptäckt en hämsk sak.

Så här börjar historent.
jag kom hem ungefär 22 någonting kankse och jag vill lyssna på lite skön musik. så hmm. barn av vår tid är ju stört skön att lyssna på så jag öppnar spotify och klickar på min Nt lista (nationalteatern) och för min förvåning är allt borta... jag grips av panik och söker fortare än du kan skirva nationalteatern på nationalteatern och fick då se att nästan alla , bara nästan alla nt låtar är borta. dom måste typ ha "restartat" nt eller nått. varför varför. :'( det är ju förfärligt.

bara så att ni fattar vad det är för fel när ni öppnar eran nt lista på spotify. var inte oroliga. det är inte farligt. det är bara att skapa en ny. :/ och om ni inte har en sådan lista så tycker jag synd om en som inte har det xD

aja.

idag lördag så har jag typ sovit lääänge. :D fett najs. sedan i kväll så har jag hjälp min far att sno en bil. fett awesome =) . ne men en gubbe hade haft av sin nyckel i tändnings låset så vi tog bort det. :D vi är fan bäst. (ego:P)

aja min gryma samling (u know(om du vet skriv fan inte i kommentarerna på vad det är. och om du (inte bara johan) skiver så dödar jag den))  är klar nu johan ska vi ta och ha ett maraton fast i olika rum?!?
hahaha

ska slagga bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha xD

2010-03-22 @ 18:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0