PAINTING :D



I'm From Barcelona – The Painter

SPOTIFY LINK
/ \
|

Så, i dag vaknade jag som alltid med en grym dröm där jag spöade en snubbe (han finns :D) och sedan så slog jag sönder saker med ett baseboll racket som jag äger. Som sakt en AwesomE dröm. saknades bara några saker men det kan vi skita i.
Efter att ha hjälp min mamma med lite saker så tog vi polon och åkte till arninge centrum (most awesome place ever , not) där gick vi och spenderade exakt 472kr på rit matreal :D yeey det var faktist kul att gå runt och leta pennor och papper ;D


så det är sakerna jag köpte till min målar stund. :D

vem vet kanske laddar jag upp några av mina mästervärk här sedan (det skulle du vilja va?!?)

 

BTW jag har en AWESOME TEG tröja på mig xD ooh yea baby thats right a TEG tröja . True story

AM AWESOME :D

 

PS: det är fan svårare än du tror att ta EGO bilder när man har en systemkamera xD

BYEBYE LOVERS <3333 hhahaah nee jag hatar er not maybe. nu vet jag inte vad jag ska skriva ha en brae hälj :B (gubbe med stora fram tänder xD)



Kommentarer
Postat av: Emmy

TEG-TRÖJA:O ohyeeeh, jag vill se Timmys mästerverk:)

2010-03-14 @ 17:20:10
URL: http://emzol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0